© Нещадим М. І. "Військова освіта України", 2003.
Узагальнені
критерії, що характеризують ефективність діяльності окремого
військовослужбовця щодо оволодіння військовою спеціальністю:
- ступінь сформованості інтелектуальних якостей (як результат включення особистості в цілеспрямовану навчальну діяльність);
- ступінь сформованості фізичних якостей (як результат занять із фізичної підготовки та спорту, загартування організму);
-
ступінь сформованості морально-психологічних і ділових якостей (як
результат включення особистості у військово-педагогічний процес, її
соціалізації, самовдосконалення внаслідок створення відповідної
мотиваційної основи);
- рівень виконання військово-службових
обов'язків (як результат практичного застосування статутів ЗС України,
інструкцій і положень у повсякденній діяльності й адаптації їх до нових
умов);
- рівень витрат (фінансових, матеріальних, часових,
психофізіологічних) для досягнення зазначених вище цілей професійної
підготовки.
Немає коментарів:
Дописати коментар