середа, 14 серпня 2019 р.

© Милованов Тимофей
ТБ - 10% негативу.
Інтернет - 30% негативу.
ФБ та Твітер - 60% негативу.

Всього було 29 млн контактів з аудиторією. З них 25 млн в ТБ і 4 млн в інтернеті.

Бульбашка є. В даному випадку, бульбашка негативна. Це цікаво тому, що в ФБ та Твітері знаходяться більш просунуті користувачі. В принципі, вони мають підтримувати ідею освіти дорослих. Але саме вони читають, лайкають, та шерять негативні пости про оленей, фокусуються на ціні, а не темах навчання, або приділяють увагу заголовку про СПА і пропускають новину про 80% зданих домашок.

Немає коментарів:

Дописати коментар